diumenge, 18 de juliol del 2010

10 DIES....................

10 dies son els que em queden per aquest país..... ja hem començat a fer les despedides, i la veritat és que no és gens fàcil! recordo quan vaig marxar de Barcelona, la festa sorpresa a Centelles, els sopars previs a que marxés, els cafes...... tampoc era fàcil, però ara me'n adono que llavors tenia una data de tornada i ara no la tinc! les despedides no són: "vaaa que és un any! a disfrutar-lo i ens veiem aviat!" ara les frases amb algunes persones son: "bueno... que te vaya muy bien en la vida" (i no s'afegeix "nos vemos pronto!"...). Ufff no és fàcil!

Divendres passat em van fer una festa des despedida els professors i alumnes del SIUS (on he estat fent de profe aquest semestre). La festa va estar molt bé, el regal, una llibreta plena d'escrits i dibuixos de tothom que d'alguna manera o altre ha tingut alguna cosa a veure amb mi... fotos... vaja, un gran record! També m'han ofert feina, volien que fos professor associat de l'assignatura, és a dir, amb sou, etc.... i joder!! fa que te'n adonis que realment et valoren! i que és gent impressionant! que no soc d'aquí però tinc la sensació de ser-ho, que em tracten com un més del grup, no com algú que esta "de pas" i que em valoren i em proposen responsabilitats confiant amb mi....

La veritat és que no és fàcil deixar tot aixo.... i menys quan em proposen coses aixi, com currar a la Univerdidad de Buenos Aires, i quan Plan Techos també em proposa pagar-me un sou perquè em quedi! (a Barcelona de moment no he aconseguit trobar feina per l'any que ve... i aquí ja tinc 2 ofertes -interessants- de feina!) i mentiria si no m'he plantejat quedar-me un any més treballant amb aquesta gent que he trobat per l'altra punta del món i seguir aprenent... però també cal ser realista, i malgrat no tinc cap mena de ganes de fer estructures 3, construccuó 5 i 6, etc..... crec que esta bé tornar per tancar el tema de la uni.... i evidentment veure'us a totes i a tots! Començar a pensar nous projectes per fer a Barcelona, tornar a fer birres un cop a la setmana amb la gent del costa, posar en marxa el que amb el Jaume fa anys que ens imaginem, anar a fer cafes amb la Marta i fer torns per anar a cagar (no sé com ens ho fem, però sempre que estem els 2 fent un cafe ens agafa l'apretón! jajaja marta... em sap greu, però ja veus que amb el blog... es perd tot tipus d'intimitat...), quedar al xino per fer cerveses a la 1  de la nit amb la ona... anar al 4 vientos amb la Jana, fer uns tequiles amb ma germana al mexicà de sota casa els meus pares.... tornar a les reunions del casal de joves xiroc, xerrar amb la inés - que fa més d'un any i mig que no la veig!-, que la marina m'expliqui com li va per Paris, vaja....... que hi han motius per tornar! no és que no vulgui... és simplement que no és facil deixar Argentina i la seva gent aixi com aixi.... la frase seria: "no tinc ganes de marxar d'Argenina i us vull veure a totes i a tots!".

Bueno... ja callo! canviant de tema... per aquí tot segueix bé! (menys el clima!! jajaja que avui estem a 5ºC i esta diluviant!!!). El projecte amb Plan Techos segueix endavant i poc a poc es va veient més possible la materialització de 24 moduls de wc i cuina per 24 families que estan en situació... "complicada". Hem tingut problemes amb una familia... que evidentment no cal que expliqui per aqui.... ni molt menys donar noms.... però estan en una situació MOLT complicada i estem mirant com podem donar un cop de ma, encara que se'ns escapa..... en tot cas ja us ho explicaré amb calma cara a cara!!! aixi que res, simplement us volia explicar aixo.... i que m'han ofer feina i no la puc acceptar!!! quina rabia! jajajaja

Ara encara queden despedides per fer, festes i anar a Montevideo a veure a l'Eli abans de tornar cap a Barcelona! Així que encara queden coses per anar explicant al blog!!!

Una abraçada mooooolt forta i ens veiem en 10 dies!

1 comentari: