dimarts, 13 d’octubre del 2009

ESTRESSSSS!

Doncs si! estic estressat!!! estar "d'ERASMUS" està molt bé, però te les seves coses... com que has d'estudiar!!! i en el cas de Buenos Aires... el rirme és semblant al de Barcelona! (i costa compaginar-ho amb la vida ERASMUS=festes, viatges, sopars, etc.)

Aquests útlims dies ha estat bé, perquè ha vingut la meva cosina (l'Eli) a fer-me una visita de camí a Chile i hem pogut fer algunes coses per la ciutat. Jo he estat liat (i no he pogut estar sempre amb ella, però per sort ha vingut amb una amiga de Santa Fe que l'ha acompanyat a Tigre, San Telmo, etc... així que ha aprofitat els dies!). Jo, per la meva banda el dissabte mel vaig passar a Loma Verde (el barri on estem construint les 10 cases per les 10 families...) perquè els hi havia d'ensenyar com va el projecte, xerrar-ho amb ells i fer els canvis necessaris (és a dir: CANVIAR-HO TOT!). És una mica desesperant, perquè una setmana el que necessiten amb més urgencia és un lavabo... la següent, quan els i portem un lavabo de puta mare el que necessiten és una habitació nova perquè quan plogui els fills no es mullin... vaja, que ho necessiten TOT i trobar les prioritats... costa!! (i suposa temps!!!) però bueno.. com a mínim això val la pena!!! (no és com estudiar estructures...). Aquesta setmana no pinta molt millor a nivell de curro: dijous tinc una entrega de Diseño (projectes) i el mateix dijous els projectes de les cases de Loma Verde han d'estar més o menys acabats, perquè la idea és començar a construir-los d'aquí dues setmanes...

Canviant de tema, dema arriba la Judit a casa! Pels que no la coneixeu o no esteu informats... estudia arquitectura amb mi a bcn i esta aquest any estudiant a Sao Paulo. En principi estara a BSAS només una nit (està de pas) pero sempre s'agreeix una visita!!! a veure si tinc temps de fer alguna cosa amb ella per la ciutat!!! PERÒ JUDIT, HAS TRIAT EL PITJOR DIA!!! jajaja però ja ens apanyarem!!!! ;)

Ja sé que ara fa mooolts dies que no acualitzo el blog... però ja veieu, he estat liat amb la uni! Aquests dies aniré penjant més coses... això només era un comunicat per dir: ESTIC VIU! (i tot va mooolt bé!! ara estressat, pero bé!!)

Doncs res, ara si que en breve penjaré novetats!!!
Una abraçada mooolt forta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada