dimarts, 6 d’octubre del 2009

ORGANITZEM-NOS!!!

Hola de nou!! ara feia dies que no actualitzava el blog... i de fet avui no és la intenció fer-ho... simplement avui he afegit el "CALENDARI" (a la dreta del blog) per organitzar-me una mica! Aquest dijous arriba la meva cosina a Buenos Aires (l'Eli!!) i es queda 4 dies a casa. El dilluns arriben 2 amics de la Marina també a casa i avui m'ha escrit la Judit per dir que abans de tornar a Sao Paulo passarà un parell de dies amb l'iñigo i dos amics més per Buenos Aires també!! i evidentment casa meva és casa de tothom que necessiti un lloc on dormir a Buenos Aires, pero necessitem organitzar-nos!! jajaja perquè l'espai que tenim... és limitat! (que això no faci tirar enrrere a ningu que vulgui venir, eh?!! simplement es tracta d'organitzar-ho bé!! jeje)

Doncs res, la idea és aquesta, que el calendari ajudi a organitzar temes d'aquests... i potser poc a poc es van afegint temes: visites, viatges, etc, etc...

Aquest cap de setmana buscaré una estona per escriure algo decent al blog i explicar com han anat aquests últims dies!!

Una abraçada a totes i a tots!!

2 comentaris:

  1. Ja pensava que havia passat alguna cosa, nano!!!!
    Apa, que segueixi tot bien!

    Petonets des de l'occident europeu!

    ResponElimina
  2. nen... a mi m'hauràs d'agafar tot febrer... però no ocupo massa jo! :)

    ResponElimina