dimarts, 6 d’abril del 2010

ARA SI...

Bé, ara si que s'han acabat les vacances, viatges, etc.... vaja, la bona vida! (ara segirà sent bona... però més "centrat" al que és Buenos Aires i la uni...). De fet els meus pares no marxen fins divendres (son la última visita que de moment sé que tindré a Argentina, però el dijous ja tinc una entrega de projectes! Avui seré bastant breu, simplement volia pujar 3 fotos que he trobat a l'ordinador d'aquests dies, així que aquí us les deixo!!

 (passejant per San Telmo)
  (Fent un asado a casa en Sebastian, el fill d'uns amics dels meus pares. No em puc estar de dir que el senyor que està en primer pla i a l'esquerra de la foto és l'ex ministre d'educació d'Argentina: Al·lucina vecina amb els contactes!! jajaja)
 (visita a la ciutat de "La Plata")

Com dic torna la "rutina" del curs i el fred cada cop es comença a notar més.... (aquí anem cap a l'hivern! jeje), pero les previsions diuen que la calor encara durara uns 2 mesos tranquilament! Aquest divendres, com deia marxen els meus pares i el dissabte porto "els meus alumnes" jajaja d'excursió a un barri d'emergencia a Tigre. Així que les pròximes noticies que tingueu meves crec que aniran per aquí: despedida, fer de "profe", entregues..... és a dir: en principi s'han acabat les fotos de viatges i llocs paradisiacs!!! però no s'han acabat ni les histories interessants, ni els projectes ni les fotos de tot el que vaig fent (i algunes segur que com a mínim son "exòtiques").

Una abraçada mooolt forta per a totes i tots i com sempre us seguiré mantenint informats/des!!
Petoooons!!!
P.D: acabo de pensar que no us he explicat res de l'excursió que vem fer ahir a Colónia (Uruguay), així que previ a les despedides, entregues, fer de profe..... em tocarà fer un resum de la visita al país veí!! i això ho faré demà o demà passat, així que "atentos"!!! que el blog ja veieu que no para!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada