dijous, 1 d’abril del 2010

IGUAZÚ (PRIMERA PART)

Doncs res, com ja sabeu, els meus pares estan a Buenos Aires!! jejeje van arribar el dissabte passat, i diumenge vem anar a passejar per San Telmo i a dinar al "Desnivel" (ens haurien de fer descompte.... ja que hi portem a totes les visites que tenim!!). Dilluns, quin millor regal d'aniversari em podien fer que anar a Iguazú¿?¿ CAP! jajaja i això vem fer: agafar un avió a les 7 del matí direcció "Puerto Iguazú" juntament amb les 2 Nildes!

El títol de l'entrada és "IGUAZÚ (PRIMERA PART) ja que ara només us posaré algunes de les fotos de la meva camera, i dema intentaré penjar les de la camera dels meus pares! Bé, fora històries, Iguazú és impressionant! La veritat és que costa explicar com és la sensació d'estar davant de tanta aigua caient a tants metres d'altura! el soroll, l'ambient (la selva), la llum, el núvol d'aigua permanent al voltant de les cascades....... és cert que a les fotos es pot veure que son unes "grans cascades", pero.... us asseguro que és impossible fer-te una idea del lloc a través de les fotos! és IMPRESSIONANT!

Seré breu, ja que és tard i la idea és acabar d'escriure el viatge demà o quan pugui amb les fotos dels meus pares... El primer dia, vem anar a la part de Brasil, bastant més "petit" que el costat argentí de les cascades però amb unes vistes impressionants! els segon dia va tocar el costat argentí, on vem poder pujar a una barca i arribar a sota (literalment) de les cascades. L'experiència d'estar sota les cascades d'iguazú, sentint la força de l'aigua com et cau a sobre, i després passar per les passarel·les sobre el riu uruguay per poder arribar a "la garganta del diablo", el punt més "dramàtic" de les cascades, on hi ha més aigua i on cau de més altura.... no hi han paraules!

Doncs aixo... com que no se m'acudeixen més paraules que "IMPRESSIONANT" (i estic cansat jeje ja que és tard i vull anar a dormir) us deixo amb les fotos (que deu ni dor les que hi han...) i demà segueixo explicant (us he d'explicar la història de la "guia" que ens feia el tour... que no té desperdici!!, les mines que vem anar a veure l'últim dia, etc...).


P.D: Si bé és cert que és un regal d'aniversari espectacular, estar a les cascades d'Iguazú, els pares em van regalar "un vale" per anar a saltar amb parapent! Argentina és un dels millors paisos per saltar amb parapent (és on es fan les competicions mundials, etc...) i la idea és anar al juny o així a Tucumán a saltar amb alguns dels amics d'aquí! què més es pot demanar¿? Iguazú, parapent, els pares a Argentina de visita... si més no, serà un aniversari per recordar!!! Ah! i no em vull oblidar del que em va arribar del Xiroc! la nova samarreta!!! Gràcies!!!!!!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada