dimarts, 24 de novembre del 2009

Dos menys!

Bé... ahir vem tenir l'entrega de SIUS (Seminiario Interdisciplinar de Urgencia Sicial), l'assignatura amb qui hem estat construint les cases a San Miguel!

L'entrega va ser ahir, pero encara seguirem anant al barri a construir més dies... per altra banda la setmana que vé hi ha la presentació de projectes davant de la càtedra, on hi hauran tots els projectes de les cases, la pelicula-documental que hem fet (dura una hora i 10 min!!!) i wenu... tot el procés que hem anat seguint, etc, etc... també vindran les families amb qui hem treballat i gent d'altres associacions...

La cosa és que algu havia se sortir a parlar davant d'aquesta gent a explicar el projecte,.. i la gent del meu grup no se'ls va acudir res millor que votar-me a mi! per sort vaig aconseguir fer una mica de pena i vem decidir que sortiria jo i una noia del grup... així que ja us explicaré com ha anat la presentació! us deixo alguns dibuixos (no son l'entrega, pero es veu una mica el projecte...)!


 
 

També deixo algunes fotos meves... (aixi no em podreu dir més que posi fotos on surti jo!!! jaja) d'aquests dies.... fent empanades, a una festa, mirant com l'Amélie prova el tiraxines que el Maik s'ha comprat a una botiga de coses de camping pel balcó de la Marguerite i en Regis... jajaja res... xorrades que hem fet aquests dies entre entrega i entrega! (diria que la foto on sortim de festa... és de fa un mes... jajajaja pero no sé... l'he trobat ara per l'ordinador i l'he afegit!)


 
 
(aquestes últimes fotos tenen copyright del facebook del Valentin!! que últimament si no dic de qui son... jajaja es queixen!!!)

Doncs res més... avui no ha sigut moolt interessant el comentari del blog... jajaja em sap greu! la única cosa que puc afegir... és que fa mooooooolta calor!!!! surts al carrer amb pantalos curts i remera i quedes xop de suor!!! bastant asquerós el tema... jajajaja pero res... és el que té l'estiu!!!! ;)

jaja moooolts petons i fins aviat!!!!

2 comentaris:

  1. ja esteu a l'estiu?! però si aquí encara és tardor!! ni em vui imaginar la calor que farà al gener o febre?!?!
    últimament estic pensant en anar més cap al febrer.. quan tingui alguna cosa decidida t'ho dic! i sinó ja ho parlarem aquí a barcelona quan arribis!
    un petó molt gran!
    nuria

    ResponElimina
  2. i encara no és estiu... però a la pràctica sembla que sigui el juliol de barcelona! jejeje imagina't al gener-febrer... jejejeje però bueno... igualment s'esta bé!! ;)

    Doncs lo les plans ho anem xerrant! sino quan vingui a bcn ho acabem de tancar!! ;)

    ResponElimina