dimarts, 3 de novembre del 2009

RES CANVIA...

Doncs això, res canvia aquí a Buenos Aires (comparant-ho amb Barcelona i la uni...). Ahir teniem entrega... i per variar, vaig estar tota la nit despert! jo no ho entenc... perquè costa tant no empalmar el dia abans d'una entrega¿?¿? jejeje

La única diferència que hi ha amb barcelona és que quan hi ha entrega, a les 7:30 de la tarda (que és a l'hora que tinc "diseño") has de portar l'entrega a la clase, penjar-ho tot, deixar les maquetes i els professors et fan sortir de l'aula durant 2 hores per fer una valoració ells sols... després, quan han acabat tornes a la classe i un per un et diuen com vas, què pots millorar, etc, etc...

La cosa és que com he dit de diumenge a dilluns no vem dormir, i a les 7 de la tarda vem entregar... vem estar esperant per la facultat fins les 11:30 de la nit a que ens deixessin entrar i va començar la valoració! total... que a la 1:30 de la nit sortiem de la facultat!!! jajaja horrible... tots semblavem zombis, perquè no dormir i acabar la classe del dia següent a la 1:30 de la nit... no ho desitjo a ningu!!! jeje però bueno... l'entrega va anar molt bé, així que per altra banda em quedo amb aquesta part positiva! (encara que no era l'entrega final...)  us deixo un parell de fotos de com va quedar la meva havitació durant la nit de l'entrega... fent les maquetes, etc...


 

Entre avui i demà intentaré respondre els mails que fa temps tinc pendent contestar!!! em sap molt greu no haver-ho fet abans... però he anat de cul! (a més avui el pis se'ns ha inundat!! jajaja molt caxonto el tema... els wc treien merda!!! tota una experiencia... i ara ens posarem a veure si ho podem arreglar nosaltres o hem de trucar algu! així que Marina, Mama, Jana, Raquel... etc. us escric entre avui i dema!!!!!) i si puc us posaré el pròxim cop que escrigui al blog fotos de l'experiencia amb els wc... jajaja

Una abraçada moooolt forta a totes i tots!!
Petons i fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada