dimecres, 11 de novembre del 2009

LO PROMETIDO ES DEUDA!

Doncs això... com vaig prometre fa una setmana... ahir vem tornar a "catedral" el bar on els dimarts fan classes gratuïtes de tango i milonga!!! i com també vaig dir... ahir vem ballar! (o ho vem intentar... jajaja que ja és mooolt!!). Per demostrar-ho... us deixo un video del moment en que la Marina i jo intentavem fer tota la volta de 8 passos bàsics de la milonga... i no és tant fàcil!!!! així que no rigueu!! jajajaja



Per qui ho vulgui intentar a casa... jajajaja us deixo la xuleta dels passos!! ;)



i una foto (real!!!) de la marina i jo demostrant que som uns experts! de totes maneres... la setmana que ve tornarem a classe per millorar la tècnica... jejejeje



 També afegeixo 3 fotos que vaig fer el diumenge passat... quan després de construir les cases... vaig passar per "comunidad tierra" a saludar a l'arquitecte Caveri (i familia) que ja vaig coneixer quan vaig estar a Argentina el novembre passat gràcies a la Zaida i al Josep Maria Montaner que em van passar el contacte! i recordava qui era! jejeje i quan em va veure em va dir: "pero Lau! qué hacés acá¿?" i jo vaig respondre... "te dije que queria estudiar un año en la UBA... pues aca estoy... un año!" y em va dir: "estas loco! jajaja pero muy bien!" després vem estar xerrant del projecte que estic fent amb Plan Techos, etc... i li va semblar "recopado" jejeje i bueno... vem estar xerrant de lo interessant que era que els arquitectes toquessin de peus a terra i treballessin amb una realitat que no és la de les revistes, etc... mooolt interessant tot plegat!!





I això... us deixo aquestes 3 fotos de l'escola de "comunidad tierra" construida tota amb "ferrocemento" que és el que permet per una banda generar aquestes formes (que segons caveri... s'inspiren en gaudí) i per altra banda... construir-ho tot amb les mans...

Doncs res més per ara! i ja veieu que estic "a tope" amb el blog!! no us queixareu!!!
Un petonas a totes i a tots i fins aviat!! ;)

2 comentaris:

  1. uo, lau, et veig bé, ballant! jajjaja, però menys mirar els peus, que sembla que t'estiguis perdent en l'escot de la marina!

    ;D

    ResponElimina