diumenge, 22 de novembre del 2009

MANEL i BINGO!

Hola de nou! ara amb poc temps (dema tinc una entrega...) intentaré fer un resum d'aquests dies! Bàsicament el resum és d'ahir, ja que durant la setmana no hi han hagut moolts canvis... entregues, feina, sopars.... res de nou! ahir, però Manel tocava al BAFIM'09!!!



La veritat és que el concert... els micros no funcionaven, sentiem més l'escenari del costat que el de Manel, anaven amb retard... vaja, jajaja que no ha sigut un dels seus millors dies!! i van poder viure en primera persona la organització argentina! que pels que estem aquí no és cap novetet... inclús ens hi hem acostumat... però des de fora... costa entendre com pot ser que tot funcioni així!! de totes maneres, Manel va tocar, i bé! i per sorpresa meva... hi havia gent del públic cantant les seves cançons!!! jejeje i la veritat és que una mica de català... s'agreeix... perquè des de l'agost, només he trobat uns catalans (la setmana passada) passejant pel carrer! així que dins del que cap... el concert va estar molt bé i sense les multituds que suposa anar a veure Manel a qualsevol lloc de catalunya!! us deixo un video del concert i 3 fotos!!




 

Després del concert, amb Plan Techos vem organitzar un Bingo per guanyar diners per començar nous projectes (no sé si ja us ho havia dit). La preparació ha suposat 3 setmanes buscant menjar, musica, gent que ajudi a la cuina, al bingo, etc... tot de forma voluntària! i malgrat vem començar a fer difussió tard (fa 2 setmanes) ahir va ser un èxit! mooolta més gent del que esperavem... hi havien amics que viuen a 5 hores de buenos aires, i van venir! per la meva part... vaig aconseguir omplir una taula sencera de gent!! (un petit èxit tenint amb compte que només porto 4 mesos aquí... i que un "bingo" no és el millor plan que pots oferir a amics!! jejeje pero tots els que van poder van venir!


Aquest era el cartell de difussió que vem fer!  i el que vem penjar al facebook de Plan Techos que per cert, si algú li interesa coneixer més coses de l'associació sempre pot agregar-nos!! no hi ha massa, perquè ningú és el responsable d'actualitzar-lo.. jajaja i ja se sap que passa... però de totes maneres, algunes fotos, videos, textos.. si que trobareu!!


 Durant el bingo, a banda de jugar al vingo... vem passar els videos que hem fet de promoció per l'any que ve de la organització, vem parlar dels projectes, etc, etc. La veritat és que va sortir tot perfecte! i la gent estava mooolt contenta! us deixo també algunes fotos del bingo: 


Aquí estavem tots els que formem part de Plan Techos... al principi de la festa, presentant-nos i explicant una mica què era la organització i els projectes que hem fet, els que estem fent i els que farem! Com veieu.. Plan Techos és una organització petita... jejeje a la foto som 10... i només falta en Javi (que esta a Rio de vacances bebent caipirinyes a la platja!!) per ser l'equip senser!!



 
Aqui... la meva aportació a la festa... jejeje alguns dels amics que van poder venir!! Amélie, Marguerite, Regís, Mike, Brunelle, Steffi, Dominique, Andrés, Valentin... "gracias por haber venido, y se que fui un poco pesado y casi os obligué a venir... jajaja! pero no os podeis quejar, Regís ganó una batidora  (con la que hoy ha echo caipiriña para tods)!!! bueno, nada, que gracias por haber venido al bingo de Plan Techos! 



I la imatge general de la sala.... jajaja com veieu... era el típic bingo de iaies!! (decorat això si, amb els colors de Plan Techos... taronja i verd!)

Doncs res més de moment!! jejeje ahir va ser un dia "completo"! quan tingui el vido que vem passar ahir al bingo de promoció per l'any que ve de Plan Techos us el passo, perquè la veritat és que va quedar mooooolt bé!!

Una abraçada moooolt forta, i ens veiem d'quí 20 dies!!!! ;)

PD: després d'actualitzar el blog... he reubut un mail de casa meva... i no m'he pogut estar d'afegir aquestes fotos al blog!!! mireu com està el jardí de la casa de centelles!!!


 



I afegeixo també tres fotos de l'excursió que han fet els meus pares aquest finde... que després de veure les fotos he recordat que encara no havia posat cap foto seva al blog!! (de fet, només surt el meu pare... mama, no m'has enviat cap foto on surtis tu!!! jejeje) La veritat és que se'm fa raro veure aquests paissatges... per aquí tot és molt direrent... i els llocs que hem vist de moment no tenen res a veure amb els paissatges catalans!! que es troven a faltar!! jejejeje doncs res... us deixo amb la Vall de Bianya, prop de Camprodon!!


 
(papa... algun bolet¿?¿ jeje)


Ara si que callo... jejejeje mooolts petons a tothom!! i fins aviat!!

2 comentaris:

  1. OLHA, just vaig veure l'altra dia que Manel tocava a BA i vaig pensar el Lau ho ha de saber! Per sort ja ho sabies perquè tal i com ho vaig pensar, ho vaig oblidar. Que Erasmus...!

    Petonet!

    ResponElimina
  2. lauins

    has de veure les ulleres de sol que s'ha comprat el papa (son les que surten a la foto.. xo no es veuen massa bé).. són iguals que les meves! va tot fashion l'home! ajjajajaja

    és boníssim! t'envio una foto k li vaig fer en breus (es que ara m'he adormit i vaig super tard a l'hospital)..

    t'estimo!

    ResponElimina